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"Vagabond Vol. #36 Manga Review". The Fandom Post. Retrieved May 10, 2023. ^ Begley, Joshua (April 18, 2016). "Vagabond Vol.


Il n y a pas eu que des avis négatif ici, on voit bien que t es le genre de personne qui ne voit que ce qui l arrange.
Je crois qu internet c est pas fait pour toi mdr. Membre Argonn 2023-11-23 14:08:40 @saso On tombe déjà dans les théories du complot ouuuu?? entre 2015 et 2020 j'étais souvent sur twitter et je peux te dire qu'au contraire c'est à cette époque que le réseau n'était pas du tout censuré. Et encore aujourd'hui la censure concerne surtout des raisons et sujets politiques, rien à voir avec les animes mddrrr on va pas supprimer ton tweet psk t'as dis mha ça pue sa mère.
Bref pour en revenir au sujet même sur tiktok bien que j'y traîne très peu j'y ai pas vu d'avis négatifs (au contraire) dessus alors que ce réseau niveau toxicité pourtant mdr. voilà quoi
Si tu trouverais bizarre qu'il y ait littéralement que du positif moi ce que je trouve bizarre c'est qu'il y ait que du négatif ici, donc je rajoute mon grain de sel Membre Argonn 2023-11-23 13:59:50 @xburner-sama Je sais pas, peut-être le sens dla mise en scène à la monogatari, les combats super bien animés, le duo plutôt atypique, son originalité par rapport à ses concurrents du jump, le combo OP/ED incroyable ? L'histoire quant à elle je peux pas me prononcer dessus car on en a pas assez vu pour en discerner le propos mais le scénario fait l'effort de ne pas être prévisible dans ce qui nous attend.
En tout cas il fait une très belle proposition il faut l'avouer.
Je cautionne pas le favoritisme du staff du jump à son égard mais je le comprend tout à fait
Ton argument c'est que les explications durent 20 ans et que tu veux qu'ils se tapent mais c'est justement ce qu'ils font pendant les 3/4 de chaque épisode (ou à minima la moitié) faut pas abuser à un moment. que tu trouves pas spécialement triste l'histoire c'est normal (et moi non plus) mais ya pas que ça qui compte le plus.

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One episode was based around the Chinese concept of Qi. [15] During early planning, the series' tone was far more serious, but after the first four episodes had been written, the staff were worried about the tone becoming bleak, prompting a greater focus on comedy. [5] Several episodes incorporate references, homages, and parodies of popular media. [16] The Japanese episode titles use four-character idioms referencing the theme of that episode's story. They drew from multiple sources, including Japanese and Western sayings (the first episode's title, "Shippu Doto", is a Japanese rendering of the German saying "Sturm und Drang"), philosophical concepts ("Inga Oho" references a proverb about the workings of karma), and pieces of classic media (the episode title "Anya Koro" references Naoya Shiga's novel of the same name). The English episode titles were created by translator Ryan Morris. Morris did not directly translate the Japanese titles, instead using alliteration to preserve the rhythm and meaning. [17] Characters[edit] The series follows the exploits of the three leads−Fuu, Mugen, and Jin−when they are drawn together by circumstance and end up traveling together to find the sunflower samurai. [18][10] The main cast was created by Watanabe,[18] who wanted a cast of heroes who were silly, immature, and dangerous, with "a touch of insanity". [5] He described Mugen and Jin as unconventional people not bound by the rules of the period. [19] The characters were designed by Kazuto Nakazawa, who had worked as both an artist and director on multiple projects including Ashita no Nadja and the anime segments of Kill Bill: Volume 1. Wanting to shed her pop-idol image, she takes on a role in a crime drama series, and her career as an actress gradually becomes more demanding and taxing for both Mima and her manager, Rumi Hidaka. To add to Mima's growing unease, an obsessed fan who is incapable of accepting that Mima has quit being an innocent idol, begins stalking her; a new anonymous website begins to impersonate her life with intricate detail; and CHAM! also appears to be doing better without her. One by one, each disturbing development drives Mima to become increasingly unhinged and unable to distinguish reality from fantasy.
[Written by MAL Rewrite]EditBackgroundPerfect Blue is the directorial debut of animator Satoshi Kon and is an adaptation of the 1991 novel Perfect Blue: Kanzen Hentai (released in English by Seven Seas Entertainment as Perfect Blue: Complete Metamorphosis) written by Yoshikazu Takeuchi. The film made its world premiere at the 1997 edition of the Fant-Asia film festival in Montreal, where it received awards for Best Asian Film and Best Animation Film. It went on to earn additional awards and critical praise at film festivals worldwide before opening in Japanese theaters in 1998.
Archived from the original on July 7, 2016. Retrieved July 7, 2016. ^ 第16話 『豚の欲望』 [Episode 16: "The Greed of a Pig"]. Re-zero-anime. jp (in Japanese). Archived from the original on July 17, 2016.